عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





*قسم به چشمهایت نازت*

چه زیباست از تو نوشتن و از تو گفتن،از تویی که در اوج ناامیدی از زندگانی مثل یه معجزه سر راه زندگی ام قرار گرفتی و بهانه ای شدی برای بودن در این دنیای خالی از احساس،من خسته بودم از همه چیز و همه کس،از خودم ،از این آدم های سنگ دل،أما تو سرشاری از احساس زندگی،قسم به چشمهای نازت آنگاه که لبخندی بر لبانت همانند غنچه ای میشگفت تمام وجودم پر می شد از شادی وصف ناپذیری،وقتی که به صورت ماهت خیره میشم تو را یه فرشته آسمانی در ذهنم تجسم میکنم که آمده ای تا دست های نحیف خسته ام در دستان پر از مهربانیت بگیری و مرا نجاتم دهی از این همه غم بی پایان. . .


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط K در 13:53 | |